09.04.2012

Як повідомив директор підприємства С.Мельник, необхідність відкриття гарячої телефонної лінії обумовлена зростаючою кількістю звернень від киян з питань поводження з відходами та функціонування бюветного господарства міста.

У якому стані знаходиться той чи інший бювет? Куди можна здати чи вивезти відпрацьовані акумулятори, стару побутову техніку, ганчір’я, макулатуру? Які документи необхідно подати, щоб укласти договори на вивезення побутових відходів? На ці всі та багато інших питань можна буде отримати відповідь по гарячій телефонній лінії підприємства.

«Решта питань, що потребує додаткового фахового розгляду, буде опрацьовуватись співробітниками підприємства та у найкоротші терміни заявника буде повідомлено про результати розгляду» – додав С. Мельник.
Телефон гарячої телефонної лінії – 594-77-11

 

 

594-77-11
Володькіна Вікторія,
начальник відділу інформаціного
забезпечення КП «Київкомунсервіс»