30.10.2020

Шановний споживачу!

Більшість питань щодо надання послуги, особливо на час карантину, можна вирішити дистанційно, не відвідуючи КП «Київкомунсервіс», а саме:

  1. вивезення ТПВ та ВГВ з прибудинкової території, заміна та ремонт контейнерів, зміна графіку їх вивезення, питання нарахувань та екологічного характеру тощо, – подавши ЗВЕРНЕННЯ;
  2. щодо укладання договорів на вивіз твердих побутових відходів для юридичних та фізичних осіб – підприємців, заповнивши АНКЕТУ;
  3. за номерами мобільних ТЕЛЕФОНІВ

Також звернення можна подавати на нашій сторінці Facebook, онлайн-чаті на сайті, та іншими доступними засобами комунікацій.

Наполегливо радимо здійснювати оплату комунальної послуги в ОНЛАЙН-РЕЖИМІ, за допомогою особистих кабінетів на сайтах муніципальних підприємств, банківських установ та низки платіжних сервісів.

Оперативно та дистанційно з’ясувати та вирішити питання, що виникають у процесі отримання комунальних послуг:

  1. здійснити перерахунок;
  2. змінити власника особового рахунку;
  3. актуалізувати дані щодо лічильників та передати показання;
  4. замовити повірку чи заміну лічильників,

можна онлайн із фахівцями Центру комунального сервісу, зокрема за допомогою Skype-зв’язку.

Дякуємо за розуміння!

Останні новини

Реалізація проекту роздільного збору побутових відходів, на черзі Голосіївський район. 06.11.2020 Шановні споживачі Голосіївського району! Продовжуємо реалізацію проекту впровадження роздільного збору побутових відходів у столиці! Наступний – Голосіївський район. Наразі в столиці встановлено 759 контейнерів даного типу (370 – для ПЛАСТИКУ, 371 – для СКЛА, 18 – для ПАПЕРУ). Ознайомитись з переліком адрес та локацій зі встановленими контейнерами можливо на сайті підприємства за посиланням Перелік адрес […]
Інтерактивна карта контейнерів для побутових відходів. 03.11.2020 Шановні споживачі! Інформуємо, що за посиланням Карта контейнерних майданчиків розміщено інтерактивну карту, де можна дізнатись наступну інформацію: графіки вивезення побутових відходів від ваших будинків; – наявність та тип контейнерів на контейнерних майданчиках; – прив’язку будинків до контейнерного майданчику; – прив’язку юридичних осіб до контейнерного майданчику, обсяги відходів яких включено до графіку вивезення; – відфільтрувати наявність […]
Вирішуйте питання дистанційно. 30.10.2020 Шановний споживачу! Більшість питань щодо надання послуги, особливо на час карантину, можна вирішити дистанційно, не відвідуючи КП «Київкомунсервіс», а саме: вивезення ТПВ та ВГВ з прибудинкової території, заміна та ремонт контейнерів, зміна графіку їх вивезення, питання нарахувань та екологічного характеру тощо, – подавши ЗВЕРНЕННЯ; щодо укладання договорів на вивіз твердих побутових відходів для юридичних та […]