28.01.2022

Шановні споживачі!

Протягом року підприємство забезпечило обслуговування 6 533 контейнерних майданчиків для 8 976 будинків. Надано послуг 1 848 136 споживачам категорії населення, та 4 800 юридичним особам.

Для безперебійного надання послуг, окрім потужностей підприємства, залучалися до роботи підприємства-перевізники на субпідрядній основі: ПрАТ «Київспецтранс», ТОВ «Селтік», ТОВ «Фірма «Володар-Роз», ТОВ «Спецкомунтехніка», ТОВ «Альтфатер Київ», ТОВ «Крамар Рісайклінг», що дало змогу використовувати щоденно 250 одиниць спецтранспорту (сміттєвози для ввезення ТПВ, ВГВ та роздільно зібраних відходів, сміттєвози з краново-маніпуляторною установкою, сміттєвози з системою мультиліфт, контейнеровози, контейнеровози з краново-маніпуляторною установкою, автомийки контейнерів, спецавтомобіль «Екобус») та задіяти 900 штатних працівників.

1. Контейнерний парк, обсяги вивезення змішаних твердих побутових та великогабаритних відходів.

    Для надання послуги використовувалось:

  1. контейнерів для збору змішаних побутових відходів: 2,5; 1,1; 0,24; 0,12 м. куб. – 13 934 шт.;
  2. контейнерів заглибленого типу (підземні контейнери) 5 м. куб. – 180 шт.
    Зібрано та вивезено ТПВ:

  1. змішаних – 3 891 787,52 м. куб.;
  2. великогабаритних відходів – 482 152,12 м. куб.;

2. Контейнерний парк, обсяги вивезення та розвиток системи роздільного збирання побутових відходів.

    Для надання послуги використовувалось:

  1. контейнерів-сіток для збору сухої фракції відходів (СФ) – 2 338 шт.;
  2. контейнерів-сіток (окремо для пластику (ПЕТ) – 313 шт.;
  3. – контейнерів типу «дзвінок» для окремих компонентів – 938 шт. (449 шт. – для пластику (ПЕТ), 489 шт. – для скла).
    Зібрано та вивезено:

  1. відходів сухої фракції – 131 486,25 м .куб.;
  2. роздільно зібраних відходів – пластику 21 857,50 м. куб. (194 940 кг), скла 4 622,50 м. куб. (688 300 кг), паперу 865 м. куб. (5 510 кг).

Кількість контейнерних майданчиків облаштованих контейнерами з можливістю сортування ТПВ становить 2 564 шт., що складає 39,3 % від загальної кількості, які обслуговує підприємство.

Роздільно зібрані відходи з даних контейнерів гарантовано не потрапляють на полігон, а вивозяться окремим спецтранспортом на сортувальні лінії та станції, де досортовуються за видом та призначенням, та відправляються на підприємства, які мають відповідні виробничі потужності для переробки вторинної сировини.

3. Контейнерний парк та поводження з небезпечними відходами в складі побутових від населення.

Для збору небезпечних відходів використовувалось 240 спеціальних контейнерів.

Протестовано 5 сучасних контейнерів нової конструкції з інформаційними площами для розміщення соціальної реклами, які мають сім отворів та відділів, для відпрацьованих батарейок, ртутних термометрів, енергозберігаючих ртутьвмісних ламп, дрібної електроніки, невикористаних та прострочених медикаментів.

    Щоденно працював спецавтомобіль «Екобус», для проведення робіт з вивантаження небезпечних відходів ремонту та обслуговування контейнерів відповідно до узгодженого графіку:

  1. тиждень місяця – Дарницький, Деснянський, Дніпровський;
  2. тиждень місяця – Печерський, Солом’янський;
  3. тиждень місяця – Оболонський, Подільський, Шевченківський;
  4. тиждень місяця – Голосіївський, Святошинський.
    Протягом року зібрано небезпечних відходів:

  1. батарейок 16 820 кг;
  2. енергозберігаючих та люмінесцентних ламп 36 472 шт.;
  3. ртутних термометрів 4 772 шт.
    Передано на перероблення в безпечні фракції та утилізовано небезпечних відходів:

  1. батарейок 12 750 кг;
  2. енергозберігаючих та люмінесцентних ламп 20 616 шт.
  3. ртутних термометрів 5 000 шт.
    Протягом року, в зв’язку з псуванням та викраденням елементів конструкції, проведено 1 427 поточних ремонтів контейнерів:

  1. замінено нових ремкомплектів дверцят для очищення контейнерів – 67 шт.;
  2. замінено дверних замків – 82 шт.
    У зв’язку з випадками вандалізму:

  1. демонтовано 31 контейнер, що не підлягав ремонту;
  2. викрадено та пошкоджено вмонтовані сонячні батареї та датчики наповнення з 17 контейнерів;
  3. викрадено 2 контейнери.

Роботи по ремонту контейнерів проводяться у невідкладному порядку, на що витрачаються значні матеріальні ресурси та час, які б могли бути спрямовані на обслуговування та встановлення нових контейнерів, про що не одноразово повідомляли громадськість.

4. Оновлення контейнерного парку та парку сміттєвозів.

Протягом року проводилась модернізація та оновлення парку сміттєвозів, контейнерів для збору побутових відходів та роздільного збору.

    Для забезпечення якісного та безперебійного надання послуги з вивезення побутових відходів КП «Київкомунсервіс» та підрядними підприємствами в 2021 році придбано:

  1. сміттєвозів різного типу – 19 шт.,
  2. для збору змішаних відходів 1,1 м. куб (ТПВ) – 1 077 шт.;
  3. для збору змішаних відходів (ТПВ) FINNCONT – 49 шт.;
  4. для збору сухої фракції відходів 1,1 м. куб – 67 шт.;
  5. для роздільного збору окремих компонентів відходів – 116 шт.;
  6. заглибленого типу (підземні контейнери) – 14 шт.;
    Відремонтовано контейнерів:

  1. для збору змішаних відходів 1,1 м. куб (ТПВ) – 4 555 шт.;
  2. для збору сухої фракції відходів 1,1 м. куб – 315 шт.;
  3. для роздільного збору окремих компонентів відходів – 10 шт.;
  4. заглибленого типу (підземні контейнери) модернізовано – 10 шт., капітальний ремонт – 107, поточний – 240.

5. Впровадження щоденного вивезення відходів (недільний вивіз).

Протягом 2021 року щоденне вивезення (сім днів на тиждень) збільшено майже вдвічі, з 1 349 контейнерів на кінець 2020 року до 2 554 контейнерів ТПВ.

    Кількість контейнерів для ТПВ, що вивозяться в неділю по районах:

  1. Голосіївський – 317 конт.,
  2. Дарницький – 489 конт.,
  3. Деснянський – 194 конт.,
  4. Дніпровський – 162 конт.,
  5. Оболонський – 291 конт.,
  6. Печерський – 52 конт.,
  7. Подільський – 203 конт.,
  8. Святошинський – 405 конт.,
  9. Солом`янський – 203 конт.,
  10. Шевченківський – 238 конт.

Що дало змогу значно покращити обслуговування контейнерних майданчиків.

6. Вивезення побутових відходів споживачів приватного сектору.

Протягом року залучено до надання послуг з вивезення побутових відходів контейнерним методом нові зони обслуговування в мікрорайонах Биківня та Пуща-Водиця, з наданням споживачам, в безкоштовне користування, контейнеру місткістю 120 або 240 літрів, для тимчасового зберігання ТПВ.

7. Інноваційні підходи надання послуги з вивезення побутових відходів.

На офіційному сайті підприємства успішно працює загальнодоступна інтерактивна карта для користування та можливості контролю за наданням якості послуги з вивезення побутових відходів.

На карті відображена інформація про кількість встановлених контейнерів, графіки їх вивезення будинки та юридичні особи, що знаходяться на обслуговуванні, адреси місць встановлення контейнерів для роздільного збирання окремих компонентів відходів скла, пластику, паперу, сухої фракції, підземних контейнерів та ін.

В центральній частині міста модернізовано 28 контейнерних майданчиків які облаштовано сучасними естетично привабливими контейнерами FINNCONT, контейнерами типу «дзвінок» для роздільного збирання відходів.

В Деснянському районі реалізовано пілотний проєкт з облаштування сучасного заглибленого контейнерного майданчику, що обладнаний системою автоматичного пожежогасіння, індикаторами заповнення, за допомогою якого контейнери для тимчасового зберігання відходів знаходяться в закритому доступі, що уможливлює доступ до відходів тваринам та людям, розглядається питання щодо розширення даного проекту у 2022 році.

8. Організація інформаційно-просвітницької роботи з питань раціонального поводження дходами серед населення (в т.ч. з небезпечними відходами в складі побутових).

    Прийнято участь у семінарах та конференціях:

  1. всеукраїнський молодіжний екологічний форум на базі університету «Крок» (до онлайн-семінару приєдналося 180 шкіл);
  2. онлайн-семінар «Логістика у поводженні з побутовими відходами» на кафедрі екології Національного транспортного університету;
  3. екологічний фестиваль “Еко-місто”.

У зв’язку з епідеміологічною ситуацію в м. Києві, міський конкурс дитячої та юнацької творчості «Обери чисте майбутнє» не відбувся. Проведення конкурсу перенесено на час покращення епідситуації.

    Взаємодія зі ЗМІ, та висвітлення діяльності у засобах масової інформації:

  1. надано і відзнято 20 відеокоментарів та сюжетів для телебачення;
  2. надано 4 аудіокоментарів для радіо;
  3. надано 9 відповідей на інформаційні запити для інтернет видань та друкованих ЗМІ;
  4. розміщено 8 публікацій та інформаційних матеріалів на офіційному веб-сайті підприємства та соціальних мережах.

9. Робота зі зверненнями громадян щодо надання послуги з вивезення побутових відходів.

    Протягом звітного періоду прийнято в роботу та опрацьовано 11 038 звернень, що надійшли:

  1. 7 256 – КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», в тому числі УГЛ та офіційний веб-сайт КМДА;
  2. 2 573 – офіційний веб-сайт та електронна пошта підприємства;
  3. 406 – листи в паперовому вигляді та через систему електронного документообігу.

Оперативно відреаговано та надано відповіді на 803 повідомлення, які надійшли на сторінку Facebook та онлайн-чат на сайті підприємства.

Щоденно ведеться фіксація, облік кількості звернень та контроль за дотриманням строків їх виконання. На підставі звернень та повідомлень споживачів, підприємством оцінюється якість надання послуг підрядними підприємствами, та вживаються відповідні заходи.

10. Податки до місцевого бюджету м. Києва та сплата дивідендів.

    За 2021 рік сплачено податків до місцевого бюджету, які в подальшому використовуються на забезпечення життєдіяльності та інфраструктурні проєкти столиці:

  1. податок на прибуток підприємств – 14 750,7 тис. грн.;
  2. частина чистого прибутку (сплата дивідендів) – 13 523,2 тис. грн.;
  3. земельний податок – 958,0 тис. грн.;
  4. податок на доходи фізичних осіб – 6 710,5 тис. грн.
  5. Всього: 35 905,9 тис. грн.

11. Висновки та основні досягнення в порівняні з 2020 роком.

Збільшення обсягу вивезених твердих побутових відходів на 4%.

Збільшення кількості контейнерів для роздільного збору побутових відходів на 15%.

Зростання показника збирання окремих компонентів відходів на 134%.

Оновлено контейнерних майданчиків на сучасні – 29 шт.,

Встановлено контейнерів заглибленого типу (підземні контейнери) 14 шт.

Покращення якості відсортованих відходів за рахунок збільшення кількості контейнерів для окремих компонентів відходів.

Забезпечення розгляду звернень громадян стосовно надання послуги з вивезення побутових відходів в обсязі 100%.

Збільшення комунікацій із засобами масової інформації та громадськими організаціями щодо найважливіших подій в галузі поводження з відходами та діяльності підприємства на 24%.

За результатом роботи в 2021 році вбачаємо за необхідність у посилені роботи в 2022 році в напрямку розвитку систем роздільного збору побутових відходів, шляхом створення відповідної контейнерної та логістичної інфраструктури, з метою охоплення більшої кількості споживачів. Проведення інформаційних та роз’яснювальних кампаній серед населення щодо раціонального поводження з відходами, раціонального споживання товарів та продуктів, дотримання правил сортування побутових відходів, проведення інформаційно-просвітницької роботи в освітніх та навчальних закладах.

Дякуємо мешканцям за небайдужість, активну громадську позицію та порозуміння!

Шануймо себе та працю інших людей!

Дякуємо нашим партнерам за проведену роботу у 2021 році!

ПрАТ «Київспецтранс», ТОВ «Селтік», ТОВ «Фірма «Володар-Роз», ТОВ «Спецкомунтехніка», ТОВ «Альтфатер Київ», ТОВ «Крамар Рісайклінг», ТОВ «Компанія Еко-Сток»,
КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району», КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району».